lördag 24 mars 2012

ÄNDRAT DEBATTÄMNET TILL SVENSKA KYRKAN


P.S ÄNDRAT DEBATTÄMNE FRÅN ARBETSMARKNADEN TILL SVENSKA KYRKAN.

nu får ni kolla in min första internet-video sändning nu på söndag kl 19 på denna länk internet-video sändning, när ni har klickat på länken så kommer du till en inloggningsida, du kan logga in genom facebook, twitter och tumblr, men om du inte vill det så kan du logga in som gäst, och blir då anonym, det blir ett debatt-program där jag är moderator som kommer handla om SVENSKA KYRKAN OCH FRIKYRKOR, sändningen kommer vara mellan 30-45 min långt och du kan välja att antingen chatta dina åsikter, eller koppla in din videokamera till chatten eller en mikrofon om du bara du vill höras, och i så fall har jag ett kösystem som heter push to talk, då är det ett kösystem och man får prata tills den andra slutat, eller så kommer jag använda ett timer så alla får prata i max en minut var, men chatta kan man göra och det behöver man ej stå i kö för..VÄLKOMMEN TILL MIN INTERNET-VIDEO SÄNDNING PÅ SÖNDAG KL 19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar